петак, 21. новембар 2014.

Kako ja putujem?


    Imam hiljadu i jednu fotografiju sa putovanja koju napravim da bih sacuvala odredjeni trenutak zauvek, a kada kuci dodjem moje bas i ne interesuju slike toga sta sam jela, koliko sam zivotinja videla, da li sam slikala stopala, skoljku, list itd. E pa zbog toga, zelim da mi ovaj moj blog bude riznica :) 


     S'obzirom da sam davne 2009.-e  odlucila da cu pisati (kada pisem) o svemu i svacemu - resila sam da otvorim stranice, kako bih samoj sebi pomogla u snalazenju kada me bude uhvatila nostalgija. Jedna od tih novo-nastalih stranica bice namenjena iskljucivo ovim fotografijama i tekstovima (ukoliko budem osetila potrebu da slike opisujem i napisem po nesto pametno) sa putovanja. Nazvah je "Kako ja putujem?" :) 



   Ne putujem ja svakog dana, ali kada se to i desi - aparat (ili bar telefon) je maksimalno eksploatisan, tako da - sigurna sam da cu imati materijal za ovaj deo moje svastarice.


Нема коментара:

Постави коментар