четвртак, 16. јануар 2014.

Evo ti jedna! - E jednu NEĆU!


     Kako vreme prolazi sve više pažnje posvećujem čitanju blogova. Da budem iskrena, tuđih, jer se iz priloženog vidi da sopstveni baš i nisam posećivala. JOŠ ISKRENIJE: mislila sam da, s'obzirom da ih ja nisam čitala , a i nisam baš imala puno prilika da sedim u društvu ljudi koji se time aktivno bave - ostatak sveta takođe zanemaruje tu oblast "izražavanja". KAD ONO MEĐUTIM :) Promenim malo sredinu i okruženje, a tamo... Tamo svi prate bar po jednog blogera ili blogerku, te o modi, te o tehnologiji, te o automobilima, te o kuvanju, te o politici! Prijatnog li iznenađenja. Sledeća faza moje radosti i blago rečeno "nedostatka texta" bila je kada sam obratila pažnju na to koliko ljudi prati te određene blogere! Zatim sedoh da prelistam njihov minuli rad, i mogu Vam reći da sam i tu doživela jedno od prijatnih iznenađenja. Svako je imao neki svoj stil, neku svoju notu. Kao da čitaš gomilu časopisa koje oni sami (blogeri) uređuju.

     I onda sve ovo dobi neku drugačiju sliku!

     Sećam se da sam prvi blog napisala bukvalno iz revolta. Iz nekog svog bunta koj sam htela da podelim sa drugima. Znam da sam te svoje emocije mogla da podelim sa "svojim rođenim dnevnikom" ali onda bi to bilo "prosto pražnjenje", a ja sam imala želju da se bar na neki načn "izvičem" u nekom ćošetu iz kog će me možda neko čak i čuti (ni na kraj pameti mi nije bilo da će to pročitati desetine ljudi!). I tako se ta želja javljala s'vremena na vreme...Nisam znala ni sliku u pozadini da promenim (niti da je to moguće :) )! ŽELIM DA POSVETIM PAŽNJU TOME! ŽELIM DA PIIIIŠEM O SVAČEMU! NE SAMO O JEDNOJ TEMI, VEĆ O PUNO NJIH! :)

     Volela bih da budem odgovornija prema svom blogu... A s'obzirom da je tek početak 2014.godine, eto jednog od mojih "domaćih zadataka" za ovu godinu... Nadam se da ću uspeti u tome.

     A onda zbog pomenutog početka NOVE GODINE, želim da Vam poželim (xoxo) da budete nasmejani i zadovoljni i da ispunite sve sebi zadate ciljeve! I da puuuno pažnje posvetite blogovima :P (khm khm... da budem u duhu praznika :D )

Moj Logo :) Napravio D.S.


3 коментара: