петак, 17. јануар 2014.

Mačići, mačići zvone ceeeo dan!

     E dosta je bilo! 

     Danas sam rešila da spakujem ukrase i jelku vratim u kutiju, pa pravac tavan/podrum :)  

     Međutim, pade mi na pamet da mojoj "katastrofalnoj dvojci" priuštim to zadovoljstvo i pustim ih u dnevnu sobu (čitaj UKRAŠENU, REPREZENTATIVNU PROSTORIJU) da baš vidim šta će! 
I onda mi se kazalo - mislim da ću narednih dana pronalaziti ostatke "kobajagi drvceta" i po mogućim i po nemogućim mestima! To je izgledalo otprilike ovako : 



A onda su ukrasi počeli da padaju svuda po "special room"...


Zatim su se pojedini otkotrljali dalje...



Naaapokon su ukrasi pobedili :) Doslovno su pali u nesvest! ( Izdržali su da budu mirni JEDVA 20minuta! )

Iako je kuća ostala u haosu, nisam mogla da se naljutim na njih. Bili su toliko srećni jer su se napokon popeli na TO drvo zbog kog ih nismo puštali u već pomenutu prostoriju ;) 

Gotovo je sa Novogodišnjim praznicima. I meni, i njima (Junioru i Malom Marku)!

Нема коментара:

Постави коментар