петак, 24. јануар 2014.

"Januarski rok" + "Bolonja" = dve nedelje

     Iz naslova se i vidi o čemu bih da ćaskam (sama sa sobom) :) OOO Bože! Višak slobodnog vremena kod mene je reuzultirao upisivanjem mastera na "nekom drugom" fakultetu. E zato sad nemam vremena da se odvojim od monitora i ČAK i uveče nosim naočare za sunce jer me oči bole od "svetlosnih zraka" mog rođenog kompjutera! Tata bi mi rek'o sad : " E pa neka ti je, mi smo ti lepo govorili udaj se sine! a ti neeeećeš, hoćeš da se školuješ! Sad budi "ćorava"!" (Naravno da sve ovo govori kroz osmeh i u šali, ali sad nešto razmišljam.. Možda je i u pravu :D)
Mnogo je drugačije na drugim fakultetima. Čak je i prijava ispita drugačija, i način prijavljivanja, ZAMISLI kad se profesori ČAK brinu za tebe ukoliko ne dođeš na neko od predavanja(?)! Ceo sklop ljudi je drugačiji! U suštini sviđa mi se. :) 

     MEĐUTIM!!! Bolonja! XAXA smejem se samoj sebi OPET, jer OPET "pljujem" po njoj, ali BRE loša je.

     Šta joj sada zameram? Pa to da su npr, svi kolokvijumi smešteni u nedelju pre početka ispitnog roka a da (znači odmah naredne nedelje) ispitni rok traje još nedelju dana i to je to. Pored toga NIJE MI JASNO KOJA "IZUZETNO PAMETNA OSOBA" SMISLI DA SVAKI PREDMET TREBA DA IMA PREDISPITNE AKTIVNOSTI ?! ?! Što znači da za svaki predmet moraš da radiš : praxu, dnevnik, seminarski, testove , testiće, projekte, sastave, domaće zadatke, da imaš odbranu svega toga a onda izlaziš na ispit i tamo ti sve to sabiraju ili oduzimaju a onda te povrh svega toga ispituju ukoliko oni to žele ILI ti nisi zadovoljan ocenom! A da, zaboravih da napišem , da su posete predavanjima i vežbama skoro pa obavezne ! :) Iskreno, ne iziskuje to mnogo truda, učenja ili psihičkog napora, ALI BRE sve bi to bilo moguće da nam dan traje bar 28 sati (jer npr pored fakulteta neki od nas imaju i posao, porodicu, društvo itd)...


     Hm... Sad sam ja kao osoba koja se non-stop nešto buni :) . Neee, meni je sve ovo samo smešno! Smešan mi je način na koj ispada da nam se kao na silu nameće neki sistem, za koj u stvari niko ne zna ŠTA PREDSTAVLJA. Jer ja još uvek nisam srela dve osobe da imaju isto mišljenje i "raspolažu istom definicijom" za ovu VISOKO SKUPU TEHNOLOGIJU ZVANU BOLONJSKI SISTEM.

2 коментара:

  1. Одговори
    1. Svi fakulteti navodno su prihvatili BOLONJU ..dok ustvari samo koriste sta im se svidja a rade kako im je volja i kako im odgovara :))

      Избриши